vineri, 12 octombrie 2007

Sub Papuc

Deci sunt mai mult ca sigur ca la fiecare dintre voi s-a intamplat sa aveti un prieten bun cu care ati copilarit si sa va uite asa dintr-o data cand a cunoscut o fata si au inceput sa va neglijeze si chiar sa nu va mai salute sau doar asa fugitiv. Nush... mie unu mi se pare aiurea rau de tot cand vad cum un prieten se schimba ptr o fata sau din cauza ei sa nu mai iasa cu amicii, sa nu mai stea cu ei si sa-si dedice tot timpul unei singure persoane ....vedeti exemplul de mai jos : ATENTIE CONTINE LIMBAJ EXPLICIT :D




Si totusi continuu cu prietenii.Pe mine unu m-au dezamagit nu o data ci de mai multe ori asa zisii "prieteni adevarati" de aceea eu nu prea am incredere in oameni (no offence da` m-am ars de prea multe ori) .Eu zic sa sunt persoane cu mai multe fetze ... in viata toti te folosesc :( asta-i adevarul crud .... "invidie , ura de multe ori prostie : acestea sunt coordonatele dintr-o tovarasie" cam asa arata ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

un simplu " cine te uita nu merita" , trist si adevarat,e dureros cand cineva la care tii te dezamageste,te foloseste tocmai de asta mai putini prieteni dar sa fie adevarati, dar pentru aia putin trebuie sa fii mereu acolo sa merite sa le fii prieten. F bine zis Cata.

Anonim spunea...

"invidie , ura , de multe ori prostie .. astea`s coordonatele intr`o tovorasie." Aici aprob 100 % am avut si eu noroc sa dau de un asa zis prieten da nu m`am ars asa tare, era unu din liceu, care eu personal nu`l consideram asa "apropiat" si ma asteptam sa faca ceva bubu. love sefu_bancii