luni, 15 octombrie 2007

Prison Break

Dragilor anul acesta am facut ceva ce n-am mai facut in viata mea : m-am uitat la 2 serii dintr-un serial adik 44 episoade in 11 zile ... creaza dependenta.


Considerat cel mai de succes proiect al momentului, cistigator in 2006 al premiului People’s Choice pentru cel mai bun serial si avind la activ doua nominalizari la Premiile Globul de Aur in 2006 – pentru cel mai bun serial de televiziune si cel mai bun actor, ”Prison Break” a dat nastere unui adevarat curent in tarile in care este difuzat. Serialul prezinta povestea intriganta a lui Michael Scofield, interpretat de seducatorul Wentworth Miller, care insceneaza jaful unei banci pentru a ajunge in aceeasi inchisoare in care se afla fratele sau mai mare, Lincoln Burrows (Dominic Purcell). Condamnat la inchisoare pe viata pentru o crima pe care nu a comis-o, Lincoln isi asteapta executia in penitenciarul Fox River. Michael insa pune in aplicare, pas cu pas, un plan elaborat de evadare pentru el si fratele sau. Povestea se complica atunci cind la mijloc intervin interese financiare si politice, dar si conspiratii guvernamentale. ... acuma ce se-ntampla veti vedea ... :D un film superb... un serial de nota 10 clar.
In Romania il gasiti pe dc++ sau pe torenturi sau il puteti viziona la Pro Tv in fiecare luni de la ora 23:15

Seria a 3-a a aparut Statele Unite si e deja la episodul 5

6 comentarii:

Radu spunea...

Ba esti nebun ? Daca nu`ti spuneam de el, nu`l terminai inaintea mea =))
Cel mai tare serial ever ! :x

Anonim spunea...

e prea tare serialul ... pacat ca din sezonul 3 suntem chinuiti cu un episod pe saptamana :|

Anonim spunea...

eu nu ma uit pana la episodul 22 si apoi bag mare :D
e super

Anonim spunea...

Family Guy ! Ma uit si la prison Break, misto serial. Sefu astept send pe mail:-" sau share pe dc , ca piratatu e in floare

Anonim spunea...

sincer nu ma uit la el ca nu prea imi plac serialele.. ma gandesc ca e fain din cate am auzit dar sincer nu ma pasioneaza :)

Anonim spunea...

desi e mai vechi postul... am dat peste el din intamplare, printr`o cautare de imagini la "prison break".. sa stii ca te`am "depasit".. :)) am vazut 44 de episoade in 5 zile..si dupa.. parca eram in sevraj... deci, da.. creeaza dependentza..