sâmbătă, 13 octombrie 2007

Garsoniera in Dubai echivalentul uneia din Bucuresti

Dubai, mai ieftin decât Bucureşti

Dacă v-aţi săturat să tremuraţi de frig cât e iarna de lungă şi să vă treacă fiori ori de câte ori se afişează factura la întreţinere aţi putea să vă mutaţi la Dubai.

Apartamentele de acolo sunt la acelaşi preţ cu cele din Bucureşti sau chiar mai ieftine. Ofertele le găsiţi la Târgul de Case şi Proprietăţi care are loc zilele acestea în capitală. Românii interesaţi de o casă în Dubai pot opta pentru o locuinţă finalizată sau pentru una aflată în faza de construcţie

SINCRON DORIN STOICHESCU, reprezentant agenţie imobiliară: "Pentru români este mai bine să cumpere ca investiţie. Pentru cei care vor să trăiască mâine în Dubai şi au un venit de cinci mii de euro pe lună se pot muta şi mâine. (...)La investiţie preţurile sunt mici iar la finalizare sunt duble."

O garsonieră într-un bloc turn aflat în construcţie costă 80 de mii de euro. Pentru un apartament cu două camere puteţi plăti chiar şi 120 de mii de euro, iar unul cu trei camere costă aproximativ 200 de mii de euro. Preţurile rivalizează cu cele ale apartamentelor din Pipera. În capitală sunt însă şi apartamente mai scumpe. Cei care aleg un complex rezidenţial din Pajura, de exemplu, ar putea fi descurajaţi, mai ales dacă fac o comparaţie cu oferta din Dubai.

SINCRON ALEXANDRU ISPAS, reprezentant agenţie imobiliară: "Garsonierele sunt de la 115 mii de euro şi se ajunge la un apartament de trei camere la 365 de mii de euro."

Deşi atractive, ofertele pentru apartamentele din Dubai nu au trezit atenţia românilor veniţi să viziteze târgul imobiliar.

"Preţurile sunt asemănătoare sau chiar mai mici decât în Bucureşti(...) Aţi cumpăra o casă în Dubai? Nu. De ce ? Îmi place în ţară."

VOX: "Nu mă interesează. De ce? Pentru că vreau să-mi asigur un cămin în România. Cealaltă e o chestie de perspectivă. Dacă aş cumpăra ar fi probabil în Europa nu aşa departe."

Târgul de Case şi Proprietăţi de la Sala Palatului este deschis până pe 14 octombrie.

Eu zic ca asta ar trebui sa ne dea mult de gandit sincer eu m-as muta in Dubai desi-mi place Romania dar deja devine o tara prea scumpa ptr romani ... voi ce ati face?

4 comentarii:

Radu spunea...

Pai nu stiati ca Romania e peste arabi ? =)) Dubai e varza pe langa bucuresti ahahaha =)) :-j

Anonim spunea...

Nu m-am putut abtine si am zis sa comentez si eu un pic.... cred ca nu stiti ce e acolo,,, dar va spun eu... ca daca as avea bani si maine m-am muta. E foarte frumos... asta parerea mea ca vizitator :)

Anonim spunea...

Cu siguranţă Dubai-ul este mult mai civilizat şi evoluat decît Bucureşti-ul. Se ridică la aşteptările şi celor mai exigente gusturi. Infracţionalitatea este minimă, Emiratele Arabe Unite fiind catalogate drept una dintre cele mai sigure ţări din lume, clădirile sunt de o calitate excepţională, realizarea lor fiind concepută cu două firme, una specializată pentru construirea fundaţiilor de mare adîncime care susţin zgîrie norii, urmînd ca imobilul să fie finalizat ulterior de către o altă firmă. Calitatea lucrărilor este ireproşabilă, clădirile fiind construite din cărămidă, sau, de cele mai multe ori din cărămizi realizate din beton. Confortul pe care îl oferă aceste apartamente nu este în nici un caz similar celui din România, unde, fiind interesată de achiziţionarea unui apartament am văzut ce preţuri exorbitante se practică, mai ales la construcţiile noi. În Dubai, toate imobilele sunt similare celor de la New York, zgîrie nori de pînă la 50 de etaje sau chiar mai mult. Sunt cu sutele atît în Dubai, cît şi în celelalte emirate Sharjah, Abu Dhabi (care este capitala Emiratelor Arabe Unite, deşi mulţi fac greşeala de a spune ca Dubai-ul este capitala), Al Ain, Ajman etc. Sunt şapte emirate.

Anonim spunea...

În Bucureşti, construcţiile noi sunt foarte prost realizate. Pe Maria Rosetti s-au construit două noi imobile. În afară de faptul că interiorul este oribil, cu grinzi, coloane în mijlocul living-ului, am trecut zilele trecute pe acolo şi, deşi blocurile nu au mai mult de 2-3 ani de cînd au fost finalizate, deja cade tencuiala, au mucegai şi infiltraţii. Dar cea mai mare problemă este că preţul unui apartamant de 3 camere aici, care nu depăşeşte ca suprafaţă utilă 60-70 de metri pătraţi era la începutul lui 2008 310.000 euro. Nici mai mult nici mai puţin. Din păcate nu vom ajunge prea curînd la nivelul celor din Emiratele Arabe Unite. Putem aştepta să se întîmple vreo minune, dar aceasta nu va avea loc prea curînd.