joi, 25 octombrie 2007

Machiajul

De cand am fost mic tot am fost curios de ce sexul frumos (femeile - ptr cei care nu stiu 8-| ) isi pierde cel putin 30-40 de minute pentru a se machia. Am intrebat multe fete : "De ce te machiezi ?" iar raspunsul venea prompt : "Ca sa arat bine" ... dar totusi de ce o fata n-ar arata bine fara machiaj ? (eu sunt de parerea ca o fata arata bine naturala ) ...Am gasit totusi unele cazuri in care machiajul face minuni .... asa ca fiti atenti la pozele de mai jos




Pozele le-am vazut mai de mult dar mi se par "waw" ... si totusi vine intrebarea :
"Pentru cine se machiaza fetele?" eh sa fiu al naibii daca raspunsul lor la aceasta intrebare nu e unul şocant : "Pentru mine" .
Machiajul poate sa schimbe infatisarea unei persoane? Eu zic un DA mare . In ziua de azi fetele au la dispozitie o gramada de produse cu acest profil , asa ca fetelor continuati sa o faceti ca aratati super bine :D.

4 comentarii:

iNm spunea...

pai fara machiaj ... multe fete la care ne uitam cu pofya pe strada , ne-ar produce scarba :|

Anonim spunea...

Un banc super :))
Dupa ce Dumnezeu i-a creat pe barbat si pe femeie, isi admira opera.
Intai ii cade privirea asupra barbatului:
- Ce minunatie, ce proportii reusite - o opera perfecta!
Apoi isi indreapta privirea catre femeie:
- Mda, tu va trebui sa te machiezi putin!...

Anonim spunea...

chiar deloc nu ma pasioneaza machiajul.. eu mai mult imi place la o femeie sa fie normala decat sa fie machiata pana peste cap.. sa aiba o tuna de ruj pe buze si plina de fard pe fata.. gretos..

Anonim spunea...

Multe fete din ziua de astazi folosesc atata machiaj sa atraga atentia,si o si atrag da in sensu rau :).In loc sa isi puna in evidentza anumite trasaturi dar si asta prin ceva cat mai natural....Imi povestea un prieten ca la un curs la faculta era o tipa langa el foarte machiata .I-a cazut fetei ceva pe jos si cand s-a aplecat s-a frecat cu fatza de blugii prietenului meu lasand pe ei un strat consistent de fond de ten :))