luni, 22 octombrie 2007

Sistemul educational sau cei 7 ani de-acasa

Azi fiind la lucru (lucrez la o firma de transport si fac contabilitate primara ) a intrat un baiat nu cred ca avea mai mult de 17 ani in firma si pune urmatoarea intrebare "Băh aci-i aia cu microbuzele?" ... Eu politicos cu cei 7 ani de-acasa ii raspund pe un ton calm "Aici va putem oferi informatii despre mersul microbuzelor " .... atunci raspunde baiatul : "Nuah bin-atunci, când mere ăsta, cum ii zice ...autobuzu catre Arad? ; Ii explic eu omului cand si cum ... apoi imi multumeste intr-un stil foarte aparte , nu prea am auzit asa ceva : "Nuah bine măh , atunci mulţam fain, ciau"... Eu nesuportand incultura si prostia tot stau si ma-ntreb cine-i de vina ptr toate erorile astea genetice care apar peste noapte in societatea noastra si care cica e "viitorul tarii" .In cazul acesta vai de tara si de viitorul ei. In fine eu zic ca sistemul educational e de vina pentru ca pe vremea comunistilor totusi aveai bagat in tine respectul ala obligat fortat ...acuma ce se-ntampla? ...aveti mai jos o mica dovada de educatie in zilele noastre.



Iar daca dupa faza asta vezi zice ca parintii sunt de vina ptr acest comportament eu zic ca va-nselati ... Acuma sistemul nostru educational e praf din toate punctele de vedere. De aceea se-ntampla atatea chestii in scolile din ziua de azi si elevii isi permit atatea.
Trist dar adevarat :| .... Spune NU prostiei si inculturii

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ma mai mira absolut nimic , elevii sunt mai preocupati de telefoane , haine de firma si alte kkturi si mai mult chiulesc decat stau la scoala. Chiar si atunci cand stau la scoala se ocupa cu altele decat invatatul. Nici eu nu am fost inger la scoala si nici prea prezent nu am fost dar totusi pot sa ma laud cu o cultura generala proprie destul de cuprinzatoare.

Anonim spunea...

nici eu nu am fost usa de Biserica dar niciodata nu am jingit un profesor.. asta la liceu.. la faculta nu pot jigni un coleg mai invarsta, cu familie de ex, pt ca asa e normal.. trebuie sa respecti totusi o diferenta de varsta..

sefu ce te mai mira? astia ar trebui batuti bine si bagati la scoala de corectie.. asa ceva nu se face.. nici sa nu va mirati de ce suntem placuti asa de mult in strainatate.. datorita specimenelor ca asta din filmulet :|