marți, 30 octombrie 2007

Razboiul dintre generatii

Razboiul dintre generatii e prezent in fiecare familie.Acesta se caracterizeaza in general pe baza diferentelor de mentalitate.Cateodata stau parintii si bunicii si ne povestesc cum erau ei in copilarie si noi stam si ne uitam ca prostii la ei si nu ne putem imagina cum au putut ei trai fara televizor, calculator, telefon mobil sau altele. Tata tot imi povestea ca el invata si-si facea temele la lumina lumanarii pentru ca aveau curent cu portia. E aiurea cand te gandesti ca noi avem parte de toate conditiile si pur si simplu nu vrem sau nu "avem chef" sa invatam.
Cand vine vba de munca tata tot imi zicea ca el se trezea dimineata la 5 si mergea cu bunicu la coasa , iar mie mi-e lene sa ma trezesc la 10 sa ma duc la un amarat birou sa stau si sa ma uit la TV.
Timpurile s-au schimbat, si mentalitatile la fel. Daca in anii 70-80 distractia reprezenta o iesire la hora pana la ora 10 maxim 11, acum distractia inseamna o iesire intr-un club sau local pe la ora 10-11 si sa stai sa bei ca ultimul purcel pana pe la 3-4 sa ajungi acasa in 4 labe si sa iei wc-ul in brate apoi urmatoarea zi sa zici "ai de plm ce ma doare capu , da' tare o fost aseara"(aia da distractie)


Eh am intalnit si multe cazuri de genu "la ora 10 esti acasa daca nu, te: sparg, pedepsesc,iti iau firul de la net si alte chestii depasite cand intrebi : Motivul? (astia de la mine de la bloc ar zice "nuah bine-amu" ) eh raspunsul lor e simplu : "pe vremea mea ..." . Am si eu o intrebare : Suntem noi cea mai nebuna dintre generatii sau au fost ei prea depasiti de evenimente?
Eu unu sincer n-am probleme de genu cu ai mei doar cand vine vba de calculator :-@ :)) ca cica stau prea mult la el si nu dau insemnatate altor probleme (somnul).
Astea fiind spuse astept parerile voastre despre acest "razboi rece" dintre generatii

3 comentarii:

iNm spunea...

Noi suntem o generatie plina de excese si normal ca parintii nostrii sunt depasiti de problema ...ca nu isi pot imagina cum s-au putut schimba lucrurile intr-un timp atat de scurt.Oricum altceva nu pot face decat sa se resemneze :)

Anonim spunea...

de ce crezi ca m-am mutat eu de acasa si acu stau in chirie? ca n-am avut ce face cu banii? pur si simplu sunt mai linistit acuma.. nu ma mai cert cu maica-mea in fiecare zi.. existau prea si au sa existe prea multe diferente de pareri plus orgoliul..

Anonim spunea...

Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.