miercuri, 17 octombrie 2007

Regele vs. Oierul

Perioada mea petrecuta in fata calculatorului se rezuma la mess , jocuri si cel mai important cititul ziarelor sportive care sunt pline in ultimele saptamani de scandaluri si se ignora lucrurile cu adevarat importante adica apropierea unei calificari la europene.... Toate aceste scandaluri se concentreaza in jurul a 2-a personaje : un fost oier ajuns peste noapte cel mai bogat om din Romania (dracu stie cum) si de care n-a auzit nimeni pana sa cumpere emblema fotbalului romanesc : FC STEAUA BUCURESTI ...si jucatorul catalogat "Maradona din Carpati" , un geniu, liderul "generatiei de aur" ... am privit cu mare interes emisiunea "Nasul" de la B1 TV unde am vazut un Hagi umil a spus lucrurilor pe nume. Dupa parerea mea are perfecta dreptate cand spune ca nu e normal ca un conducator in fotbal sa faca echipa .... am fost de parerea ca Becali ar trebui sa-si ia dreq licenta Pro de antrenor si sa antreneze dreq Steaua el ...dupa aia a venit oierul , ciobanul un om fara scrupule si fara minte sa spuna ca Hagi e ofticat ca Piturca e aproape de calificarea echipei nationale. Cum mama dracului sa zici asa ceva? Pai ce legatura are sula cu prefectura? In fine Hagi este numele pe care-l auzi pe buzele tuturor strainilor cand le zici ca esti din Romania ... ne-a purtat tara pe unde a fost si a incantat prin joc si personalitate si a venit un cioban care sa-i distruga renumele sa-i tarasca numele prin gunoi si sa-ncerce sa-i distruga personalitatea .... Sincer daca ar fi o alta echipa mai frumoasa in Romania as tine cu ea fara sa ma gandesc din cauza acestui patron inganfat fara creier.

2 comentarii:

Anonim spunea...

te rog uita subiectul asta ca numa imi fac sange rau.. eu am comentat ce am avut de comentat.. stii si tu cat.. la mine pe blog.. Becali daca vezi msg meu impusca-te !


@heheheh nu mai pot de ras =)) Radu blogger =))

Anonim spunea...

si finish =))