vineri, 9 noiembrie 2007

Revendicarea Moldovei

Ma uitam ieri la stiri si am vazut cea mai tare stire din ultimii 2-3 ani. Un roman revendica tinul stramosesc al Moldovei spunand ca el este cel de care vorbea Stefan cel Mare in propozia : "Moldova nu e a mea, nici a voastra, nici a urmasilor vostri, ci a urmasilor urmasilor urmasilor vostri". Astfel aceste *tanchit (tampit pe moldoveneste) a dat in *judicata camera senatului, camera deputatilor şî *presedintia. La intrebarea reporterului : cum demonstrati ca sunteti dumneavoastra ca sunteti acea persoana?
eh raspunsul plăieşului a fost tari simpatic : "păi şie? eu să demostriez ca îs? iei sa demonstrezi ca nu-s io aşiela"
Foarte tare chestia asta dupa parerea mea ... eu ma duc sa revendic America =))

3 comentarii:

iNm spunea...

ahahhahaha am ajuns sa o vad si ep asta =))

Anonim spunea...

poate fi si fiul lui Stefan cel Mare ca tot nu inseamna nimic..

Anonim spunea...

hahaha, si eu is ceva urmas de-a lu Fanica` ... si o vreau o bucatica. Bucatica aia cu moldovence frumoase cu accent ciudat. Asta ii gen ala care l-o dat in judecata pe Dumnezeu cu domiciliu in ceruri:))