vineri, 2 noiembrie 2007

Dragostea

Stau cateodata si meditez gandindu-ma ce e dragostea . DEX-ul ne invata ca
DRÁGOSTE, dragoste, s.f. I. Sentiment de afecţiune pentru cineva sau ceva; spec. sentiment de afecţiune faţă de o persoană de sex opus; iubire, amor

Eh ce implica dragostea : intelegere, devotament, respect reciproc si sentimente curate. Cand ne indragostim? Eh n-avem de unde sti cand o facem dar si cand o facem avem ocazia sa vedem din ce suntem facuti si sa traim o experienta superba care poate sa se incheie de multe ori tragic. Avea o prietena buna de-a mea la status o data : "dragostea este cel mai frumos sentiment care te poate condamna la suferinta". Si totusi de ce suferim? De cele mai multe ori suferim pentru vorbe spuse care n-ar trebui spuse sau pentru vorbe nespuse care ar trebui spuse. Eu personal nu stiu daca am iubit cu adevarat in viata asta cineva drag mi-a spus ca doar o data-n viata poti iubi cu adevarat ...asa o fi? n-am de unde sti dar unu stiu ca am tinut enorm la cineva si pot sa zic ca m-am simtit important ca insemn ptr cineva ceva mai mult decat un prieten obisnuit si m-am simtit mai bine stiind ca cineva-mi poarta grija mereu.
Se spune ca prima dragoste nu se uita niciodata ... E adevarat zic eu ... pentru ca persoanele la care ai tinut sau iubit nu le vei uita niciodata si zic asta din proprie experienta...

Scenele sunt din filmul meu preferat "The Notebook"
Asa ca pe viitor aveti grija ce spuneti , si cum o spuneti ca s-ar putea ca persoana de langa voi sa interpreteze gresit si sa dati cu piciorul ocaziei de a fi fericiti

6 comentarii:

iNm spunea...

Da , un sentiment nobil care te duce pe cele mai inalte culmi si te face fericit dupa care de cele mai multe ori cand ajungi cel mai sus te lasa sa cazi liber intr-o gaura intunecata.Personal am ajuns sa urasc tot ce tine legat de iubire.

Radu spunea...

baaaaaaa, iubire ? FIX PULA :))
Asa cum vine, asa si trece :D
O viata avem si o gaura`n cur, ce plm.
Futi nu futi vremea pulii trece ! :D

Anonim spunea...

eu am iubit odata si iubesc a doua oara.. odata am luat teapa.. asta cu prima mea iubire.. recunosc.. prima iubire n-am s-o uit niciodata dar mai scumpa ca a doua nu va exista niciodata pt mine :P

Anonim spunea...

Dragoste si prietenie....
Se spune ca intr-o zi se intalneste Dragostea cu Prietenia si
Dragostea o intreaba: - "Daca eu exist... tu ce rost mai ai?"
Prietenia ii raspunde: -"Eu las un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima..."

nitucoco spunea...

Ce este dragostea pentru mine ??? UITE: http://nitucoco.blogspot.com/

Ade spunea...

Foarte frumos filmul, într-adevăr merită văzut! Frumoase şi rândurile tale, de asemenea :)